איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק

מתוך קורס קידום בפייסבוק - שיעור מספר 2

חברות רבות הבינו כבר מזמן שהחשיבות למיקומן בהתאם ללקוחות שלהן היא גבוהה ואף בחלק מהמקרים קריטית, בין אם זה ליצירת קשרים עם לקוחות חדשים ובין אם זה לצורך טיפוח הקשר עם הלקוח הקיים וקיום של דיאלוג יום יומי.

הפייסבוק כיום מהווה את אחת הפלטפורמות המרכזיות לחברות ועסקים, זאת במטרה לאפשר קשר מתמיד עם הלקוחות, להציע להם שירותים על ידי פרסומים שונים של מבצעים, שירותים חדשים ועוד. מבחינת חברה או עסק, דף פייסבוק משמעותו קבלת חשיפה להרבה מאוד אנשים שהם למעשה לקוחות פוטנציאליים, דבר שאף חברה לא יכולה וגם לא רוצה להפסיד. כמו כל דבר בפייסבוק, גם פתיחת דף היא אחת הפעולות הפשוטות ובעזרת מספר לחיצות עכבר גם לעסק שלכם יהיה דף פייסבוק עם תמונת הלוגו של העסק שלכם, תמונות, פרטי התקשרות וכדומה.

אז איך מתחילים?

דבר ראשון ניכנס לעמוד הפרטי שלנו שמשם גם ננהל את דף הפייסבוק העסקי שלנו, נלחץ על החץ הקטן בראש הדף ושם נבחר ליצור דף חדש.

בעמוד הבא, פייסבוק יבקש מאיתנו לבחור את סוג הדף העסקי אותו נרצה ליצור, אם זה חברה, ארגון, דף של מוצר או קהילה ולאחר מכן נצטרך להכניס את כל פרטי ההתקשרות של העסק שלנו.

בשלב הבא, פייסבוק יבקש מעט יותר פרטים על העסק שלנו ונצטרך להכניס מידע כמו תיאור העסק, תמונת הפרופיל של דף הפייסבוק של העסק שלנו ובנוסף ישאל אותנו פייסבוק מיהו קהל היעד של העסק שלנו. לאחר שהכנסנו את כל הפרטים שהפייסבוק ביקש הוא ייצור את הדף שלנו וכל מה שאנחנו נצטרך לעשות לאחר מכן הוא לשווק את דף הפייסבוק שלנו ולהציע אותו לאנשים שונים. לפייסבוק ישנם מספר כלים בתשלום אשר יעזרו לכם לשיווק הדף העסקי שלכם כמו בוסט לפוסט מסויים או תפוצה לסרט כלשהו שהעלתם.





כל הזכויות שמורות © 2015