חקר מילות מפתח – קידום ממומן

מתוך קורס קידום ממומן - שיעור מספר 2

חקר מילות המפתח הן בקידום הממומן והן בקידום האורגני קריטי להצלחת פעולת הקידום של האתר וברוב המקרים ישפיע על רמת החשיפה שלו. כאשר מבצעים חקר מילות מפתח חשוב לנסות ולחשוב מה הגולש היה מחפש במידה והיה זקוק לשירותים מאתר מסוג כמו שלנו. אם נשקיע במחקר של מילות מפתח ונבצע את המחקר באופן מקצועי ומעמיק, נוכל להשיג את מטרות הקידום, להביא את האתר שלנו למקומות טובים בגוגל ולהפוך את דפי האתר לרלוונטיים עבור הגולש, שזו בעצם המטרה של כולנו. ככל שתהיה התאמה איכותית בין מילות המפתח שהגדרנו לבין מה שהגולשים שלנו מחפשים, הסיכויים שלנו להגדלת החשיפה של האתר אוטומטית עולים.

השלב החשוב ביותר הוא איסוף של מילות המפתח הפוטנציאליות לחיפוש

כאשר עושים מחקר של מילות מפתח חשוב לבחון האם המילים הרלוונטיות לתחום העסק שלנו, מתאימות לתהליך הקידום. הרי בסופו של דבר מה שקורה זה שאנחנו מקדמים את דפי האתר תוך כדי שימוש באותם ביטויים או מילים דומיננטיים. אז קודם כל עורכים רשימה מסודרת. את הביטויים הכלליים חשוב להתאים על פי סוג השירות, המוצר שאנו מספקים, המותג שלנו, מיקום גיאוגרפי ועוד. לדוגמא אם האתר שלנו מוכר מוצרים ומזון לחיות מחמד במרכז תל אביב, ביטויי מפתח שכדאי לקחת בחשבון הן: מזון לכלבים, אוכל לכלבים וחתולים בתל אביב, כלוב אילוף ועוד. מומלץ לעשות שימוש במחקר מילות המפתח של גוגל, זאת בכדי לבדוק מילים נוספות ולוודא את נפח החיפוש של הגולשים אצל המתחרים שלנו. כלי המחקר של גוגל מציע למשתמשים בו מגוון שימושים והוא מתאים לצורך של ניהול קמפיין ממומן. הכלי מספק לנו רעיונות נוספים למילות מפתח ולכן חשוב שהרשימה מצד אחד תהייה ממוקדת ואיכותית אך מצד שני תקיף את כל התחומים בהם האתר שלנו עוסק, כדי לא לפספס לקוחות פוטנציאליים.





כל הזכויות שמורות © 2015