און סייט
מתוך קורס קידום אורגני - שיעור מספר 5את חשיבותו של קידום האתרים האורגני כבר כולנו יודעים היות וכיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה אשר לא דואגת לקדם את אתר האינטרנט שלה באמצעות קידום אורגני ולעיתים בתוספת חיזוק של קידום ממומן.
עם האלמנטים אותה ייצרה הטכנולוגיה בשנים האחרונות בתחומים מגוונים הפכנו מעט עצלנים. הדוגמא המובהקת לכך היא כאשר הגולשים ברשת מחפשים נושא מסויים בגוגל, הם לא נוטים להמשיך לבדוק אתרים מעבר לעמוד הראשון של גוגל, ולכן הופעה בעמוד הראשון, בין האתרים הראשונים הינה קריטית במציאות שאנו חיים בה כיום.
אחד הדברים המהותיים ביותר שעליכם לוודא אותו חברת הקידום עליה אתם סומכים תבצע באתר שלכם הוא עבודת האון סייט. הכוונה כאן היא לכל מה שקשור באתר עצמו. העבודה של האתר עצמו יכולה להימשך מספר רב של שבועות, היות ותמיד נוכל לשפר פרמטרים מסויימים, כאלה שלא שמנו אליהם לב בעבר, או למשל לשנות תכנים שהעלינו לאתר ואנו רואים צורך באופטימיזציה שלהם.
ישנם מספר רב של פרמטרים הקשורים בקידום און סייט כאשר הראשון שבהם מתקשר לסדר ולארגון האתר. על הדפים שמרכיבים את האתר להיות מסודרים בו בצורה אופטימלית וכי שמות הדפים אכן מתארים את התוכן המתאים.
טייטל גם הוא פרמטר חשוב כאשר אנחנו מתייחסים לנושא האון סייט, והוא כולל את הכותרת של האתר, התיאור שלו ושל כל דף באתר תוך התייחסות להופעתן של מילות המפתח.
שיפור התכנים הקיימים באתר הם קריטיים ועלינו גם להתאים אותם למילות המפתח שבחרנו לאתר וכמובן לערוך אותן בצורה מקצועית ושיווקית. יחד עם זאת, הטמעת טקסטים ומאמרים בנושא האתר בדפים השונים שלו יתרמו גם הם.
דבר נוסף אליו עלינו להיות ערים הוא נושא העדכונים של גוגל. לדוגמא לאחרונה הוציאה גוגל אזהרה כי אתר שלא יתמוך בגרסאות המובייל יקבל נקודות שליליות בדירוג של גוגל, ולכן עלינו להיות ערניים להנחיות שגוגל מוציאה מידי פעם ולעבוד על פיהן.