דפי נחיתה רלוונטיים

מתוך קורס קידום ממומן - שיעור מספר 5

כמה פעמים כבר קרה לכם שנחשפתם לפרסומת באינטרנט עבור מוצר שמאוד רציתם, כזה שחיפשתם הרבה מאוד זמן, והמחיר במודעה היה אטרקטיבי ביותר, לכן החלטתם לקחת את העניינים לידיים ולבצע רכישה דרך האינטרנט. בעקבות ההחלטה לחצתם על הפרסומת אבל הלינק העביר אתכם לדף שלא קשור למוצר שאותו ראיתם בפרסומת.

התפקיד העיקרי של דך נחיתה הוא להיות מאין סוכן מכירות אינטרנטי עבור החברה או העסק שלכם ולשכנע את הלקוח הפוטנציאלי להיות מונע לפעולה בין אם זה רכישה או רישום לאתר. הזמן הממוצע בו גולש מבלה זמן בדף אינטרנטי כאשר הוא נכנס לאתר הוא סביב החמש שניות, כאשר בחמש שניות הללו דף הנחיתה חייב לעניין את הגולש על מנת שיונע לפעולה.

מה עלינו לוודא כאשר אנחנו בוחרים להשתמש בדף נחיתה?

לכל אורך תהליך התכנון החל מהעיצוב ועד למלל של דף הנחיתה, הנתון שצריך לעמוד לנגד עינינו הוא יצירת מקסימום עניין במינימום זמן. כאמור, הגולש לרוב ידלג בין האתרים בטווח זמן קצר מאוד ולגן עלינו לגרום לו להשאיר את דף הנחיתה מול העיניים כמה שניות נוספות ולבצע איזושהיא פעולה.

ראשית, כאשר אנחנו מתכננים את דף הנחיתה עלינו לעצב אותו בצורה מושכת לעין. דף נחיתה שלא יהיה מושך ומעוצב בצורה אטרקטיבית לגולש, ייסגר עוד בטרם הגולש הספיק לקרוא מה כתוב בו.

שנית חשוב לשמור על מינימליזם. דף נחיתה עמוס במידע ובפרטים מבלבל את הגולש וגורם לו לדפדף הלאה.

ההמלצה שלנו היא לבחור בדף הנחיתה הצגה של המוצר, כמו למשל משקפי שמש ״לסינון קרינה מקסימלי״ או באנר עם תיאור המוצר כמו "קורס לימוד ספרדית לקבלת דרכון ספרדי" עם תמונה של דרכון ספרדי. המטרה היא ליצור עניין, לגרום לגולש להבין את השירות או המוצר שאנו מספקים לו מבלי שיצטרך להתאמץ יתר על המידה.