עמוד עסקי בפייסבוק

מתוך קורס קידום בפייסבוק - שיעור מספר 4

הרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק מאפשרת לנו לקדם את העסק שלנו תוך שימוש במגוון רחב של אפשרויות ואפליקציות. דף עסקי בפייסבוק היא דרך נפלאה ליצור חשיפה לעסק, למותג שאנו משווקים או למוצר שאנו מנסים למכור, רק חשוב לעשות זאת בדרך הנכונה תוך חשיבה על אסטרטגיה שכן מרוב כלים, אפשריות ואפליקציות אנו עלולים ללכת לאיבוד וכאן בהחלט דרושה יד מקצועית. נכון שכל אחד עם קצת ידע בסיסי במחשבים יכול לבנות לעצמו עמוד פייסבוק עסקי איכותי וססגוני בקלות רבה, אך אם אנו עוסקים בפעולת הקידום ובחשיפה עצמה, כבר מדובר בנושא לגמרי אחרי.

ניתן לחשוף אנשים ספציפיים לפי פילוח קהלי יעד לעמוד הפייסבוק שלנו

לא סתם כלות נחשפות למודעות פרסומיות של שמלות כלה ואולמות אירועים, ספורטאים מקבלים הודעות על נעלי ספורט ומותג בגדים חדש שהגיע מחו״ל ולאימהות שבינינו בכל שני וחמישי יש פרסומת העוסקת בעבודה על תקן משרת אם או ניסיון נוסף למכור לנו איזה בקבוק כל יכול. באמצעות הפייסבוק ניתן להגדיר את קהל המטרה שלנו בצורה כל כך מדוייקת, אך כמובן בתשלום. כשאנו מגבשים את קהל המטרה שלנו, עלינו לחשוב על מטרות הקידום שלנו, זאת משום שיש פוסטים שמתאימים אך ורק לאנשים מאוד ספציפיים. בכדי שהחשיפה תניב פירות עלינו קודם כל לחשוב מה מאפיין את קהל היעד הספציפי לדף העסקי ולמודעה אותה אנו בוחרים לפרסם. לפייסבוק יש אופציה דרכה אנו יכולים לפלח את קהל היעד שלנו. הגדרת קהלי היעד מתבצעת על פי הגדרה של מיקום לפי מדינות וערים, גיל, מגדר, שפה והחשוב ביותר שביניהם תחומי העניין. כך ממש בקלות המאפיינת את העידן האינטרנטי בו אנו חיים, ניתן להגדיר את קהל המטרה שלכם פר מודעה, זאת בכדי לשמור על מיקוד, ליצור חשיפה רלוונטית ולמקסם את הפוטנציאל הגלום במודעה.