קוד רימרקטינג גוגל

מתוך קורס קידום ממומן - שיעור מספר 6

לא כולם יודעים ומודעים לעובדה שגוגל בעצמה עובדת ללא הפסדה על מגוון של פיתוחים בתחום השיווק האינטרנטי. אחד מהכלים היותר מוצלחים אשר מאפשרים לנו להשאיר את האתר שלנו במודעות תמידית אצל הגולש נקרא קוד רימרקטינג גוגל. כשמו כן הוא שיווק באמצעות קוד. אותו קוד מאפשר לנו להשאיר סוג של ׳מעקב׳ צמוד על הדפדפן של הגולש. תחשבו על זה… יכול להיות מצב שאתם מחפשים שירות או מוצר כלשהו, נכנסתם לאתר שמצא חן בעיניכם לבצע הרשמה, אך פתאום באמצע קיבלתם שיחת טלפון חשובה שמחייבת אתכם לעזוב את המחשב. האתר נסגר ושכחתם מהכל. הקוד רימרקטינג איתו גוגל מאפשר לכם לעבוד נותן לכם לבצע מעקב אחרי הגולש שכבר הביע באתר שלכם התעניינות. לא סתם לכם ולחברים שלכם אין את אותם באנרים אשר קופצים להם תוך כדי הגלישה. יש לזה סיבה.

 אז איך זה בעצם עובד?   

הקוד משאיר עוגיית דפדפן המאפשרת להציג את המודעות הפרסומיות של האתר שלך באופן ספציפי אצל אותם אנשים שכבר ביקרו בו. גאוני? ממש!. השימוש בעוגיות מציג לנו פרטים על הגולש ועוזר לדפדפן עצמו לזכור כל מיני אלמנטים בכדי למקסם את חווית הגלישה. יחד עם זאת, הקוד הזה מאפשר לנו לבנות מידע פרסומי מותאם בצורה מדוייקת לקהל היעד שלנו. האפקטיביות שבשיטה גלומה בעובדה שאנו משקיעים בתקציב הפרסום שלנו בהתאמה לאותם אנשים שכבר התעניינו במוצר שלנו ולא מעבר לכך. אז אחרי שאיתרנו את קהל היעד שלנו, בנינו קמפיין על פי הפלטפורמה שבחרנו, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס להגדרות ולשתול את הקוד החיצוני על ידי הדבקה של שורת הקוד במקום המתאים לה.