קישורים פנימיים בתוך האתר
מתוך קורס קידום אורגני - שיעור מספר 4כאשר אנו עוסקים בקידום אורגני און סייט במטרה ליצור חשיפה מוגברת לאתר שלנו, רוב הסיכויים שנתחיל עם הדברים הברורים לעין כמו הכותרת של האתר בגוגל ותת הכותרת שלו, אופטימיזציה של כותרות הדפים באתר וכמובן אופטימיזציה של התוכן עצמו של האתר. אלו כמובן תורמים רבות לערך המוסף של הגולש באתר ולקידום שלו באמצעות האלגוריתם שמפעילה גוגל.
בנוסף, קידום אורגני און סייט עוסק בקישורים פנימיים בתוך האתר. תחום הקישורים הוא בין האלמנטים שלא כל כך נראים לעין ולכן אנו פחות שמים אליו לב.
הקישורים הפנימיים בתוך האתר הם למעשה אותם קישורים אשר מסייעים לנו לעבור בין הדפים השונים של האתר וחשיבותם בעיני גוגל היא גבוהה. אמנם לא גבוהה כמו הופעתם של קישורים באתרים חיצוניים – מה שמכונה קידום אוף סייט, אך זהו גורם שבהחלט יכול להעלות את הדירוג של האתר שלנו בגוגל.
אחד המקומות הנפוצים בהם נשתמש בקישורים פנימיים הוא התפריט הראשי של האתר, כאשר עלינו להקפיד כי המילים בהם אנו משתמשים בתור לינקים בתפריט הן מילות המפתח של האתר אותן החלטנו לקדם. למשל אם אנחנו בעלים של אתר העוסק בייעוץ ארגוני, חשוב שבתפריט הראשי של האתר יופיעו המילים ייעוץ ארגוני ולא ייעוץ, שכן אם אנחנו מדברים על ייעוץ יכול להיות שאנו מתכוונים לייעוץ כלכלי, לייעוץ זוגי, ייעוץ מיני וכדומה.
ברגע שנראה בתפריט הראשי ייעוץ ארגוני יהיה לנו ולכל הגולשים שלנו ברור כי מדובר בחברת ייעוץ ארגוני וזה מה שגוגל רוצה לראות.
יחד עם זאת, את הקטגוריות בתוך האתר יש לנצל לטובת שימוש במילות מפתח. לצורך הדוגמא חברת תיירות יכולה לעשות שימוש בקטגוריה של טיסות, שממנה תצא תת קטגוריה של טיסות לחו"ל שממנה יוצאת תת קטגוריה נוספת של טיסות לאירופה.
טיסות > טיסות לחו"ל > טיסות לאירופה. חלוקה שכזאת תורמת למשתמש ומייעלת את הניווט בתוך באתר.