3 טעויות שאנשים עושים עם עמוד הפייסבוק שלהם
מתוך קורס קידום בפייסבוק - שיעור מספר 5עמוד פייסבוק עסקי הוא כלי בעל כוח מאד משמעותי לניהול קהל היעד של העסק שלכם, לצערנו אנחנו עדיין נתקלים בלא מעט אנשים המנהלים דפי פייסבוק עסקיים ולא מבינים שהפעולות שהם עושים גורמות להם נזק יותר מתועלת, אילו פעולות? מיד בכתבה הבאה.
3 טעויות שיגרמו לכם נזק יותר מתועלת עם דף הפייסבוק שלכם
אז לפני שנתחיל למנות את הטעיות שאנשים עושים נקדים ונסביר לכם כי עמוד פייסבוק היום מכיל המון מידע רקע בפאנל הניהול שלו, כאשר יש לכם דף פייסבוק פעיל ברקע תמיד יש פעולות שגולשים עושים, בין אם זה צפייה בפוסטים, לייקים, שיתופים, או אפילו דיווחים על ליקויים, כל הפעולות האלו מנוטרות על ידי פייסבוק, מנותחות ומובאות בפניכם כמידע זמין לניתוח הקהל שלכם, מי הוא מבחינה דמוגרפית, באיזה שעות הוא פעיל, על איזה סוג תכנים הוא יותר מגיב, כמה אחוז מהקהל שלכם בשל לרכישות, מצב משפחתי ועוד… מידע מעולה שיכול לסייע לכם לשפר את הפוסטים ואת הפרסום ולצבור עוד לקוחות.
• טעות ראשונה: בקשה ממשפחה וחברים שהם לא קהל היעד של העמוד לפרגן בלייק או שיתופים – אז כמו שכבר הבנתם פייסבוק אוגר המון מידע על הקהל שלכם, אותו מידע יסייע לכם בהמשך ליצור קהלים דומים, להתמקד בסוג תוכן ממיר בלבד ולהעלות פוסטים בשעות וימים שהקהל האמיתי שלכם פעיל, כשחברים שלכם לוחצים לייק או שתף והם לא באמת קהל היעד של העמוד אלא רק חושבים שהם מפרגנים לכם, הם בפעולה הזו למעשה דופקים את האלגוריתם של גוגל שמציג מידע שלא יעזור לכם להתקדם.
• טעות שנייה: הסתמכות על תנועה אורגנית בלבד – פעם עמוד פייסבוק עם הרבה משתמשים היה מפיק תנועה אורגנית מכובדת ביותר, לצערנו פייסבוק חושבים על הכיס שלהם ורוצים שתפרסמו יותר בכסף ולכן הקטינו משמעותית את החשיפה האורגנית של הפובטים מעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, אל תסתמכו על תנועה אורגנית בלבד בצעו פרסום ממומן כדי להגיע ליותר לקוחות
• טעות שלישית: הפצצה של פוסטים שיווקיים – אם יש לכם עמוד פייסבוק עסקי ואתם ממש רוצים להעלות כל רגע פוסט על מבצע חדש של העסק שלכם, עצרו רגע. ריבוי פוסטים שיווקיים יגרום לאחוז נטישה גבוה של העמוד פייסבוק שלכם.
מרחבי הרשת:
עופר איתן – ערוץ יוטיוב